Producten
Conflict Oplossing Handboeken
Conflict Interventies Checklists
Coaching High Performance
Training
Scheiding
Actumail
Home
Antwoorden
Contact
Voorwaarden
English
f733c0c8a39a8cb2fc3e55fa4412d7a0.jpg
  ACTUMAIL

24 uur per dag - 7 dagen per week

  ACTUMAIL

In Company training betekent dat wij het programma en trainersteam in overleg samenstellen, U beslist. De prijs van onze training is afhankelijk van uw specifieke wensen en de mate van aaneengeslotenheid van de dagdelen van een training. In company trainingen realiseren wij veelal op korte termijn. In overleg kan voor aanvang van de cursus cursusmateriaal worden verstrekt zodat de deelnemers zich kunnen voorbereiden. Indien er binnen uw organisatie behoefte bestaat aan specifieke training, zal Empathy samen met Uw opleidingsfunctionaris deze behoefte in kaart brengen en een passende training samenstellen. Een dergelijke training maken wij op maat waarbij Empathy rekening houdt met de door U opgegeven tijdsplanning, budget en voorkeur voor cursustijden.
Maatwerk Empathy maakt gebruik van de informatie en specifieke interesses van uw medewerkers. Hierdoor zijn de voorbeelden en oefeningen goed herkenbaar en aantrekkelijk voor de cursisten. Hoewel er binnen de training veel ruimte en aandacht bestaat voor vragen, is onze ervaring dat veel vragen pas in de toepassing in de praktijk ontstaan. Empathy biedt daarom de gelegenheid om tot een half jaar na de training deze vragen gebundeld voor te leggen aan de trainingscoördinator. Het rendement van de training is hierdoor maximaal. U kunt geheel vrijblijvend Offerte aanvragen
De efficiëntie en creativiteit worden binnen Uw organisatie verhoogd door gebruik te maken van formulieren, sjablonen en macro's die als basis -en niet als keurslijf- beschikbaar zijn. In training worden dergelijke hulpmiddelen hanteerbaar voor de medewerkers. Empathy is U behulpzaam bij het ontwerpen, ontwikkelen, het creëren van vraag naar én implementeren van dergelijke moderne technieken.
Begeleiden crisissituaties. Bij deze training gebruiken wij onze kennis van ADR zoals onder andere verwoord in Mediation naast Rechtspraak, wederkerige verwijzing noodzakelijk.Tijdschrift voor Mediation september 2004.
Managen van incidenten. Denk aan een training gericht op de implementatie van een klachtenbeleid, reglement en behandeling. Hiervoor hebben wij de training klachtbegeleiding.Bij de training klachtenbegeleiding maken wij gebruik van ons leerboek: Gewenst bij Ongewenst Gedrag, Communicatie over arbeidsomstandigheden, (seksuele) intimidatie en het klachtrecht.
Conflictbemiddeling wil zeggen dat wij -afhankelijk van uw wensen- in 4 tot 8 dagdelen hantering trainen. Bij de training conflictbemiddeling maken wij gebruiken van ons leerboek: Mediation Als Alternatief 2010 = Bemiddeling als alternatief, Handreiking voor Hulp- en dienstverleners.

Empathy Academy uitgekristalliseerde trainingen maakt toespitsen op uw situatie en wensen eenvoudig. Bijzonderheden Onze trainers zijn specialisten, hebben ruime praktijkervaring en als zodanig gecertificeerd en/of erkend. Naast de specialistische kennis en vaardigheden binnen het vakgebied presenteren Empathy Academy trainers op een inspirerende wijze. De vaste trainer bewaakt het leer- en groepsproces. Daarnaast kunnen gasttrainers optreden.

Trainers hebben praktische vaardigheden, zijn auteur van  trainingsboeken, mediator of lid van klachtencommissies.
Met name bij het oefenen van vaardigheden gebruiken we video en/of ervaren acteurs. Ten behoeve van een verdieping van de discussie werkt men bij onderdelen in subgroepen. Het aantal deelnemers bedraagt maximaal 12. Op speciaal verzoek kunnen wij de training in het Engels verzorgen. Afhankelijk van de duur van de training zal er meer aandacht zijn voor vaardigheden uit onze checklists opvang na potentieel traumatische incidenten en leerboeken Mediation als alternatief 2010; Bemiddeling als Alternatief, handreikingen voor hulp- en dienstverleners; Mediation voor Verwijzers en voor het managen van incidenten Gewenst bij Ongewenst Gedrag, Communicatie over arbeidsomstandigheden, (seksuele) intimidatie en het klachtrecht

P.S.: op deze dienstverlening zijn tevens de algemene voorwaarden van Empathy van toepassing. U vindt de Empathy algemene voorwaarden in de bijlage. Door deze dienst te bestellen verklaart u zich accoord met deze voorwaarden.
Bijlagen:
Bestanden bij bestelling:
Inschrijfformulier deelnemers

Prijsinformatie:
Prijs per cursusdag:
€ 2.090,00
Aantal: Bestellen
Winkelwagen
Promotion
Checklist voor het zorgvuldig optreden bij klachten over ongewenst gedrag. Welke rollen zijn er en wie doet wat. Concreet, kort en bondig overzichtelijk gemaakt. Deze checklist is afgeleid uit het ...

€ 49,00
Trefwoorden
bba285be35ef0a8ff5379630f69c9dbc.png
0fcecf69b012e346a0704129b68f20f4.png
41256.gif
 
 
Alle bedragen zijn inclusief BTW
      Powered by CCV Shop webwinkel beginnen