Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu
In verband met de Pandemie zullen er in 2020 geen fysieke trainingen worden gegeven. Voor online training verwijzen we naar http://ADR.biedmeer.nl
.Training Data Location
Klachtbehandeling Vertrouwenspersoon Klachtencommissie, emoties techniek managementprocedures May 20-22  Amsterdam
Complaint Committees Arbitrators, emotions, technique management procedures May 20-22 Amsterdam
Appropriate Dispute Resolution
Klachten Conflict Incident management ConflictCoach Verwijzing
May 27-29 Amsterdam
Appropriate Dispute Resolution referral Complaints Conflict Incident management ConflictCoach May 27-29 Amsterdam
Islam for non-muslim Introduction FAQ Cross-Cultural insights May 30-31 Amsterdam
Mediation Dynamic of emotion, interests, restore communication June 3-7 Amsterdam
Back to business after intimidation by client Emotions, cool down & ADR June 10 Amsterdam
 

Doelstellingen
Hanteren gradueel conflictbegrip
+ beoordeling conflictfasen
+ aanleren vaardigheden conflictmanagement
+ oefenen gespreksvaardigheden
+ leren signaleren & herkennen intimiderende situaties
+ leren vaardigheden om incidenten te bespreken
+ informeren over regelgeving & procedures
+ informeren over procedurele & juridische aspecten
+ informeren over mogelijke disciplinaire maatregelen
+ informeren over strafrechtelijke mogelijkheden
+ leren vaardigheden om functie en rol te promoten

Trainingsvorm Het leer- en groepsproces wordt bewaakt door een vaste trainer. Voor enkele trainingsonderdelen kunnen gasttrainers worden ingezet. Ten behoeve van een verdieping van de discussie zal bij onderdelen in subgroepen worden gewerkt. Met name bij het oefenen van vaardigheden zal worden gewerkt met video en/of ervaren acteurs. Het aantal deelnemers bedraagt maximaal 12. Afhankelijk van de duur van de training zal er meer aandacht zijn voor vaardigheden uit onze checklists opvang na potentieel traumatische incidenten en leerboeken Mediation als alternatief 2010; Bemiddeling als Alternatief, handreikingen voor hulp- en dienstverleners; Mediation voor Verwijzers en voor het managen van incidenten Gewenst bij Ongewenst Gedrag, Communicatie over arbeidsomstandigheden, (seksuele) intimidatie en het klachtrecht

Bijzonderheden De kosten voor deze cursus zijn inclusief een halfjaar gratis telefonische consultatie voor de getrainde personen. Wij bevelen dan ook van harte de terugkombijeenkomsten en supervisie aan waar uitwisseling van ervaring, herkenning en interactie centraal staat.

Resultaat Aan de training klachtbegeleiding zijn 21 PE  in categorie 1a toegekend. Na de cursus heeft een cursist naast de juiste attitude en kennis van intimidatie; kennis van drempels om te klagen; kennis van reacties van slachtoffers en hun omgeving; bekendheid met formele en informele mogelijkheden binnen een organisatie; vaardigheden om klagers voor te lichten en te begeleiden bij diverse keuzen; kennis van presentatietechnieken om zichzelf aan de doelgroep te kunnen presenteren.

Docenten De Course Director is een arbeidsdeskundig en gecertificeerd court mediator / arbitrator. Deze Arbo-jurist is gespecialiseerd in klachtrecht en (seksuele) intimidatie zaken. De docent treedt regelmatig op als voorzitter van klachtencommissies. Daarnaast is hij auteur van verscheidene publicaties op het terrein van anti-intimidatie regelgeving. Alle trainers zijn specialisten, hebben ruime praktijkervaring en als zodanig gecertificeerd en/of erkend. Naast de specialistische kennis en vaardigheden binnen het vakgebied presenteren de trainers volgens menig cursist op inspirerende wijze.

Training


Afhankelijk van de duur van de training zal er meer aandacht zijn voor vaardigheden uit onze checklists "Opvang na potentieel traumatische incidenten" en leerboeken Mediation als alternatief 2010; Bemiddeling als Alternatief, handreikingen voor hulp- en dienstverleners; Mediation voor Verwijzers en het boek Gewenst bij Ongewenst Gedrag, Communicatie over arbeidsomstandigheden, (seksuele) intimidatie en het klachtrecht.
Op deze dienstverlening zijn tevens de algemene voorwaarden van Empathy van toepassing. Door deze dienst te bestellen verklaart u zich tevens met deze voorwaarden accoord. Trainingen vinden afwisselend plaats in Amsterdam Holland en Phuket Thailand. Voorts verzorgen wij deze trainingen in goed onderling overleg in company.